12 Şubat 2011 Cumartesi

Mac Klavye ile Bootcamp Windows Ortaminda Print Screen



Mac aldığımda bootcamp ile windows 7 de kurdum. Ancak çalışmalarımda yardımcı olan print secreen tuşu mac klavye üzerinde yoktu. Kısa yollar var mı diye aradım ve buldum. Aşağıda birkaç yol listelenmiştir.

YOL 1

( windows 7 hariç ) : Shift + FN + Alt + F11 tuşları veya  Shift + FN + F11 tuşları

Fn tuşunu bulamadım diyorsanız shift düğmesinin hemen altında fn yer alır...


YOL 2

Başlat >> Arama kutusunda :" Ekran Klavyesi " diye aratın. Bu klavyeyi " Görev çubuğuna sabitle" diyerek her işiniz düştüğünde kullanabilirsiniz. Ekran Klavyesi üzerinde yazan PRTSCN tuşu ile ekran görüntünüzü alabilirsiniz.



YOL 3

" Gadwin PrintScreen " isimli bir küçük yazılım var. Ben çok memnunum. Diğer yollarda ekranınızın tüm görüntüsünü alırken bu yazılım ile istediğiniz bir bölümünün görüntüsünü seçerek alabiliyorsunuz. Böylece diğer programlarla işiniz bitmiş oluyor. Kısaca : hangi bölgeyi seçiminizle belirlediyseniz o bölgenin ekran görüntüsünü alabiliyorsunuz. 


0 yorum:

Yorum Gönder

newer post older post