30 Mart 2011 Çarşamba

Windows Media Player Sunucu Çalıştırması Başarısız Hatası


Windows Media Player Sunucu Çalıştırması Başarısız Hatası alıyorsanız aşağıdaki adımları uygulamanız yeterli arkadaşlar.

İlk adımı internet üzerinden araştırarak buldum. Hemen hemen herkes bu adım sonrasında sorunun devam ettiğini söylemiş. Fakat biz bu adımdan sonra 2 işlem daha yapıp sorunu çözeceğiz.




Adım 1 :  ( Alıntıdır )

Bilgisayarınız ikonuna sağ tıklayın >> Yönet seçeneğine tıklayın
Sistem araçlarına çift tıklayın.
Yerel Kullanıcı ve Gruplara çift tıklayın.
Gruplar'a çift tıklayın.
Administrators ( Yöneticilere ) çift tıklayın.
Gruba Ekle çift tıklayın
Ekle >> Gelişmiş >> Şimdi Bul >> Local Service tıklayın.
Tamam düğmesine tıklayın. Çıkın.



Adım 2 :
Bu adresteki fix dosyasını indirin ve çalıştırın.
http://support.microsoft.com/mats/windows_media_player_diagnostic#smchome

Adım 3 :
Başlat >> Çalıştır >> Taskmgr  yazın ve gelen ekranda >> işlemler sekmesine gelin.
wmplayer.exe var ise üzerine tıklayıp işlemi sonlandır düğmesine basın ve işlemi sonlandırın.

Bu adımlar sonrasında sorun düzelecektir. Kolay gelsin...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

http://support.microsoft.com/mats/windows_media_player_diagnostic#smchome

çalıştır diyin, fix it halletsin.

Unknown dedi ki...

Eyvallah kardeşim sorun halloldu

Adsız dedi ki...

helal be her yerde aradım bulamadım çözümü senin sayende hallettim

halim dedi ki...

adamsın ya sen

Yorum Gönder

newer post older post